12 Ekim 2012 Cuma

Bu hafta ben



Sema ve ben haftalık olarak küçük detaylar paylaşıp ne yapıp ettiğimizi yazacağız. Ve işte benim bu hafta ki küçük detaylarım.

1- Sneaker postunda İsabel Marant Sneakerlarının ne kadar moda olduğundan bahsetmiştik. bkz. SNEAKER Ben bunları Deichmann'dan aldım.

2- Metal modasından da şu postumuzda bahsetmiştik: METAL MODASI  Metal zımbalı bilekliğimi kullanıp sıkıldıktan sonra zımbalarını söküp yaka süslemeyi düşünüyorum.

3- Annem bu hafta Almanya'ya gitti. Ordan bana bu kahve bardağını getirmiş. Çok sevindim. Üzerinde "Get your hands on..." yazıyor.

4- Her gün olmasa da haftada en az bir gün bisiklet turuna çıkıyorum. Doğal güzellikler, tarihi yerler,çay molaları, yokuş çıkma yorgunlukları... :) Mickey&Minnie Mouse desenli olan şey benim buffım. Fosforlu olan şeyi ise-adı varsa da bilmiyorum:)- geniş paça eşofman giyindiğimizde takıyoruz. Böylece paçanın zincire takımını önlüyoruz.

5- Sonbahar rengi KAHVERENGİ dedim ve bu hafta kahverengi oje sürdüm.

6- Biliyorsunuz Mc Donalds ve Burger King gibi yerler çocuk menüsü alana oyuncak hediye ediyorlar. Bu ay  Mc Donalds, Happy Meal menüsü alana Alvin'in sincaplarından hediye ediyor. Bu da benim hediyem. :)

Haftaya görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder