19 Ekim 2012 Cuma

BU HAFTA BEN

Ne giydim?


Ne aldım?

Ne çektim?






Bu haftaya iki doğum günü, derse geç kalmalar, sıcak hava ve kitapçıları sığdırdım. Sabahları erken uyanmak  başlı başına dertken bir de "Ne giycem ben şimdi?" daha büyük bir dert olmaya başladı. Allahtan hava güzeldi de ne zamandır giymeyi düşündüğüm ama giyemediğim elbisemle sneakerlarımı giydim. Ders kitapları peşinde koşturma şuydu buydu derken önümde yürüyen kıvırcık saçlı kızın fotoğrafını çektim çaktırmadan. :) Okulun içinde ki kitapçıda kocaman bir mantar pano var. Herkes üzerine notlar bırakmış. Kitabımın gelmesini beklerken hemen mantar panonun da fotoğrafını çektim. Doğum günü olan arkadaşlarımdan birinin yüzüğünün fotoğrafını çekmeyi unuttum ama çekilmiş fotoğraflardan kestim koydum postuma. Ve bir de bisiklet  eldivenlerim... Benimkiler çok büyük ve maviydi pembelerini görünce hemen aldım. Ve bugün bulutlar çok tuhaf. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder