27 Ekim 2012 Cumartesi

BU HAFTA BEN

 Bi' arkadaşım hediye etti. 3-7 yaş boyama kitapları hahah. :) Şaka bi' yana resim çizmeyi ve boyamayı çok seviyorum. Bunlar da benim için süpriz oldu.


 Annem bu şekerleri Kıbrıs'tan getirdi. Hayatımda böyle güzel kokan şeker yemedim. Tadı da harika.

 Bu çarıklar Kahramanmaraş'tan geldi. Harry Potter, Truva ve Yüzüklerin Efendisi gibi filmler için çarık yapan adam yani Hüseyin Kopar yaptı. Derisi, boyası, ipleri her şeyi organik ve el yapımı. Çok rahatlar.

 Bu yıl fileliler yine çok moda. İki sezondur indirime girmesini bekliyordum ve indirime girince hemen kaptım. :)

 TABU! Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. :)

 Kapalı Çarşı'nın üzerinde ki fotoğraf sergisini gezdim. Sergi fotoğrafçıların gözünden Türkiye'yi anlatıyordu.

 Bu fotoğraf ta İtalya'dan. Bi' arkadaşım orda ve Betty'i görünce aklıma geldin diye gönderdi. Çok güzel! :)

Skins'in izlediklerim arasında en güzel sezonunu yani 4. sezonu bu hafta bir günde bitirdim. Başımın ağrımasına değdi bence.


GÖRÜŞÜRÜZ
x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder