3 Kasım 2012 Cumartesi

BU HAFTA BEN

Farem bozulmuştu ben de bu küçük fareyi görünce hemen aldım.
Aslında daha küçük ve pembesi vardı ama oyuncak gibi durduğu için onu almaktan vazgeçtim. :)

Çok yüzük takınca aklıma hep Barış Manço geliyor. :) Sema'yla ben birden fazla yüzük takmayı çok seviyoruz. Tabi Rihanna'nın da bunda çok etkisi var.

Biliyorsunuzdur, bir yıla yakın bi' zamandır mat oje çok moda. Ben geçen yıldan beri kullanıyorum ama kırmızısını ilk kez kullanacağım.

Disney'in bayan karakterlerine bayılıyorum. Özellikle Betty eşittir ben demek. :) Üzerinde 11-12 yaş yazıyor ama Allah'tan ayaklarım küçük.

 Salı günü bir ilkokulda 29 Ekim kutlamasına davet edildik. Kampüs içinde bi' okuldu. Giderken bu tabelalarla karşılaştık. Bu sadece biri. Daha bir sürü güzel isimli sokak adı var.

Sonbahar demek bulut demek, yağmur demek, sararmış yapraklar demek. Yine kampüsten çektiğim bi' fotoğraf. :)

Bu hafta'da İtalya'dan bu fotoğraf geldi. Cadılar bayramı hazırlıkları. :)
Betty eşiittir ben demek demiştim. :) Bunu bi' arkadaşım gönderdi. Betty Boop'lı kağıt havlular.

Bunu ben çizdim, hediye keçeli kalemlerimle. Yanlız yüzlerini yanlış renge boyayınca efekti siyah-beyaz yapmak zorunda kaldım. :)




 Malatya'da bi' alış-veriş merkezinin açılış yıldönümü olduğu için bütün hafta çeşitli etkinlikler yapılacak. Etkinliklerden biri de Hakan Akkaya defilesi ve minder sohbeti. Defilede çeşitli markaların mankenleri ve kıyafetleri vardı.

Ve kazaklar dolapta ki yerlerini aldılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder