10 Kasım 2012 Cumartesi

BU HAFTA BEN

 Bu hafta ultraslan kartım geldi. Artık ultraslan üyesiyim. 


 Halka küpelerin modası geçmedi ve geçmeyecek gibi. Bu hafta kendime halka küpeler aldım. Önceden vardı ama kocamanlardı orta boyunu aldım bu sefer. Altın sarısı aslında ama ışıktan biraz gümüşümsü çıkmışlar.

 Malatya'da düzenlenen Uluslararası Film Festivali 9 Kasım'da başladı. Festival 15 Kasım'a kadar sürecek. 9 Kasımda Malatya Kongre ve Kültür Merkezi'nde açılış düzenlendi. Açılışta Hababam Sınıfı'nın oyuncuları, Türkan Şoray, Kadir İnanır gibi ünlü oyuncular da vardı. Ayrıca bi' alış-veriş merkezinde de oyuncular söyleşi yapıp Malatya halkıyla fotoğraf da çektirdiler.

Bu kulaklıkları sırf rengi için Koçtaş'tan aldım.

 Bu kuzu liseden bi' arkadaşımın bana doğum günü hediyesi. Geçenlerde dolabımda buldum. Şimdi birlikte uyuyoruz. :)

 Bu en beğendiğim reklam sloganlarından biri oldu.

Özcan Deniz'in Evim Sensin filmini izledim bu hafta. Sanırım ağlamaya yer alıyormuşum. Filmin başından sonuna kadar ağladım. Filmi anlatmayacağım ama bana kalırsa ilk filmi Ya Sonra'dan sonra tam bir hayal kırıklığı. Fahriye Evcen'in şımarık halleri felan çekilecek gibi değildi. Yine de insanı etkileyen bir film, salonun genelinin en azından gözleri doldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder