23 Kasım 2012 Cuma

BU HAFTA BEN

 Haftanın kombinini size internetten yapmak zorunda kaldım. Bu çiçekli pantolonlar aslında yazın daha modaydı ama, illa modayı takip edeceğiz diye bi' şey yok. :) Rihanna'nın yapmış olduğu bi' kombinden aldığım ilhamla bunu hazırladım.


 Kendime yıldızlı yüzük hediye ettim. :)

 Önü deri arkası kumaş tayttan aldım kendime.

 Malum vize haftası; ders notları, defterler kalemler küçük çantaya sığmıyor. Bu hafta hep Betty'li çantam yanımdaydı.


 Bu hırka aslında annemindi. Özellikle bi' kaç yıldır çok moda kalın ve desenli hırkalar. Geçen yıl dışarıya çıkarken de giyiyordum ama bu yıl genellikle evde giyiyorum. Nedenini bimiyorum ama bu hırkamın varlığı bile bana mutluluk veriyor. :)

 
 Fosil sergisi vardı. En dikkatimi çeken fosil bu aslanın ki oldu tabi ki. Bir sürü balık fosili gördüm. :)


 Daha öncede söyledim, bu hafta vize haftam, kitap okumaya fırsatım yok; ama bu kitaba başladım geçen hafta. Vizeler bittikten sonra da devam edeceğim. Kişisel gelişim kitabı. Ben orta okul ve lisede fazlasıyla kişisel gelişim kitabı okuduğum için ünivesiteye geçince başka tür kitaplar okumaya başladım. Bu kitap diğer kişisel gelişimlerden pek farklı değil. Beni sadece ismi çok ama çok etkiledi. :)

Lisede "Kurt adam mı vampir mi?" sorusunu bana sordurtan seri Twilight. Breaking Dawn/Part-2'sunu izlemeye gittim bu hafta. İyi ki gitmişim. Harikaydı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder