1 Aralık 2012 Cumartesi

BU HAFTA BEN

Bot almak için kafamda iki model vardı: Biri kalın taban Converse tarzı tüylü botlar diğeride Cat'lerdi. Tercihimi Catlerden yana kullandım. İyiki de öyle yapmışım.


 Elazığ Spor-Galatasaray maçında Melo'nun kurtardığı gol sonrası Fatih Terim'in mutluluğu bu haftanın en sevilen fotoğrafı oldu benim için. :) 

 Takı kutumu düzenlerken bi' kaç takımın fotoğrafını çektim. Kral tacına bayılıyorum ve takılarımın genelinde kral tacı var. İlk karedeki yüzük bana arkadaşımın hediyesi. Ay taşı yüzüğüymüş ve ay ışığına tutunca rengi değişiyor. :) İkinci karedekiler de eldivenli küpelerim, teyzemin hediyesi. Son karedeki de patili vida küpem. :)

İtalya'dan fotoğraf var! :) Yılbaşı hazırlıkları başlamış.

Bu hafta beyzbol modasıyla ilgili bi' post yayınladım. BURADA. Bu da benim beyzbol hırkam. :)

 Gömleğimi bayılarak aldım. Yaka bulalım da alalım derken yakalı gömlek bulduk, daha iyi oldu, süper oldu. :) Bu arada Batik'te her şey indirimde. Bi' ziyaret edin derim.

Ve süpriz doğum günü partimizin pastası. :)  


Cassie'nin taytı benim geçen hafta aldığım taytın aynısı. Bu yıl deri yeniden moda.

Evet, bu hafta ben'den bu kadar.
Haftaya görüşürüz. :)
X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder