16 Aralık 2012 Pazar

BU HAFTA BEN


 Bunlar telefon kılıflarım. Tavşanlı kılıfımı bu hafta aldım. :)

 Önü kısa arkası uzun etek aldım diyeceğim ama önüde arkası uzun; önü arkasına göre daha kısa. Yandan yırtmaçlı. Botla da sneakerlarla da harika oluyor. Ne zamandır aradığım bi' etekti bulunca hemen aldım.

 
 Bu hafta Rihanna köşemizde panoma yeni eklenen Rihanna fotoğrafları var.

 Bi' arkadaşıma hazırladığım film listesi kağıdının arkasına bunu çizdim. :)


 Malatya'da kahvaltı denilince aklıma gelen ilk mekanlardan biri Hasbihal Cafe. Cafe'de böyle bi' köşe vardı hemen fotoğrafını çektim.

 Ruffles'ın yeni paketi harika olmamış mı? :)



 Liseler arası basketbol maçını seyretmeye gittim bu hafta. Lisede okulumuzu desteklemeye gittiğim maçlar geldi aklıma. :)


 İtalya'dan bu hafta kar fotoğrafları geldi. :)

Maybelline'in rimellerini kullanıyorum ve özellikle akmama konusunda çok memnunum. İstediğinizi bulabileceğinize eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder