29 Aralık 2012 Cumartesi

Geçen Haftalarda Ben

Bu hafta, geçen haftanında yapıp etmelerinin olduğu bi' post paylaşacağım.




 Bu güzel şeylerle başlayayım istedim postuma. :)
Arkadaşıma beta balığı almak için gittiğimiz petshopta bir sürü fosforlu balık ve papağan vardı. Kısada olsa çok eğlenceli vakit geçirdim.

Geçen hafta arkadaşlarımla Çakallarla Dans-2 filmine gittik. Genel olarak sıkıcı geçen filmin bi' kaç yerinde de sağlam güldük. :)


Pazar günü yapılan Fenerbahçe-Galatasaray derbisi sonrası pazartesi günü okula sarı-kırmızı gittik. 


Doğum günü olan bi' arkadaşıma bu saati hediye ettim. Seçim yapmak çok zordu. Harika saatler var.

Yılın ilk karı geçen hafta yağdı. Bu hafta da tam tersine günler hep güneşliydi.

Alışveriş merkezinde restaurantlar, vitrinler ve boş alanlar yılbaşı için hazırlar. :)

Malatya'ya MAKARA açıldı. :) Hemen tadalım nasıl bi' şeymiş dedik. Üzerine hindistan cevizi, fındık, ceviz gibi şeyler dökerek ikram ediyorlar. İsterseniz içine çikolata sürdürebiliyorsunuz. Yabancı olmadığımız bi' lezzet. Sabah kahvaltılarında harika olacağını düşünüyorum.

Coca-cola'lı stick-imiz. Birebir tadı ve kokusu aynı olduğundan sürdükten sonra dudağınızda kalması mümkün değil. :)

Kim Kardashian'ın en en beğendiğim şeylerinden biri makyajı. Ve bu da gördüğüm en güzeli diyebilirim.

Teyzem yılbaşı hediyesi olarak bu zımbalı bilekliği almış. Harika duruyor. :*

Bu konu hakkında söylemek istediğim tek şey ise: geç kaldım.

Haftaya, yeni yılın ilk Bu Hafta Ben'iyle görüşmek üzere.
X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder