31 Aralık 2012 Pazartesi

MUTLU YILLAR!/HAPPY NEW YEAR!



Her geçen günde olduğu gibi geçen yılımın her gününde yepyeni tecrübeler edindim. Kaybetmenin ne demek olduğunu bildiğimden kaybetmemek için uğraştığım, anlamaya ve anlatmaya çalıştığım, olabildiğince güldüğüm, ileride güzel hatırlamak ve güzel hatırlanmak için elimden geleni yaptığım, yinede eksiklerimin olduğunu bildiğim, öğrendiklerimin, unuttuklarımın, sildiklerimin, hatırlamak istemediklerimin, asla unutmayacaklarımın, hep gülerek hatırlayacaklarımın, kocaman sarılmalarımın, kazandıklarımın, ilk kez gördüğüm insan yüzlerinin ve yerlerin verdiği tedirgin mutluluğun olduğu ve hiç bi' şeyin istediğim şeyi almakta önüme engel olamadığı güzel bi' yıl geçirdim.
Hayatta korktuğum tek şey, sevdiğim bi' insanı ölüm gibi bi' sebeple kaybetmek. Ölüm olmadığı sürece gözümüzde çok büyüttüğümüz sorunların aslında değersiz, geçici ve halledilebilir olduğunu düşünüyorum. Ölüm olmadığı sürece üstesinden gelinmeyecek sorun yok. Kimseden ve hiçbir şeyden sonsuza kadar vazgeçecek gerekçe yok hayatta. Ben, sevdiklerimin yaşadığını bildiğim bu güzel yılı yaşamış olmaktan mutluyum.
Bundan sonraki yıllar için de tek dileğim benim, sevdiklerimin ve geri kalan herkesin sevdikleriyle nice güzel yıllar geçirmesi.

MUTLU YILLAR! :)
x








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder