5 Ocak 2013 Cumartesi

Bu Hafta Ben





Yılbaşı gecesine Malatya Park'ta başlayıp dilek balonlarının bırakıldığı bi' yerde bitirdik ama fotoğraflar bu kadar. :)

 Bi yeni yılda daha kulağımı deldirmiştim, bu sefer bi' kaç gün gecikti ama geleneği bozmadım.

 Flormar'in DUOCHROME NAIL ENAMEL serisinin DC01 rengini denedim. Özelliği ışıkta renk değiştirmesi. Metal görünümlüler de yakında gelecek dediler. :)

 Arkadaşımın yaptığı kartpostal ve zarfı. Çok şirin değil mi? :)

 Sanırım geç kaldığım kitaplardan biri daha. Yeni başladım. Altını çizdiğim cümleleri kitap bittikten sonra paylaşacağım. Okudukça güzelleşiyor gibi.


Bu hafta izlediklerim: CMYLMZ-FUNDAMENTALS ve LIFE OF PI
Cem Yılmaz'ı izlerken iki şey düşündüm birincisi, artık kendi esprilerine gülmüyor oluşu ki bu bazılarımızın hoşuna giderken bazılarımızın gitmiyordu. Ben bu huyundan vazgeçemesine üzüldüm. :) İkincisi de, fazla takipçisi olduğunu bildiği için bazı konularda bazı şeyleri ve bakış açımızı değiştirmemizi sağlayacak sanırım dedim ve zaten filmin bi' kısmında "Ben bunları böyle böyle değiştireceğim." gibilerinden bi' cümle kurdu. :) Film harikaydı!

Life of Pi, yaklaşık bir aydır vizyona girmesini beklediğim bir film. Hayvanlara düşkün olmam tamam ama, aslan ve kaplanlara ilgim daha fazla. "Keşke kaplan besleyebilseeem!" cümlesi hayallerimin arasında mesela. :)
Filmde o keşke besleyebilsem dediğim hayvanı besleyemeyeceğimi anlamış oldum. Onların gözlerinizde gördüğümüz şeyin bizim hislerimiz olduğu konusu geçti filmde ki aynen öyle olduğunu görmüş oldum.    
Paris'te insanlar Pi'ı böyle izlemişler: Paris-Life of Pi 
İzlemenizi tavsiye ederim.

Haftaya görüşürüz. :)
X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder