25 Ocak 2013 Cuma

GEÇEN HAFTALARDA BEN



Merhabalar. :)
En son "BU HAFTA BEN"imi yayınladıktan sonra yoğun ve stresli sınav haftaları beni beklediği için bloğumla çok ilgilenemedim. Ama elimden geldiğince yeni postum için fotoğraf çekmeye çalıştım. Hadi hemen geçtiğimiz haftalarda neler olup bittiğini anlatmaya başlayayım.

Malatya yine bembeyaz oldu. Bu yılın ilk karı olmasada bu sefer daha etkiliydi. Ben "Ders çalışmam lazım."  felan demedim, anın tadını çıkarıp attım kendimi dışarıya. Babamla bir güzel kar keyfi yaptık.


İtalya'dan fotoğraf gönderen arkadaşım bu sefer kendini getirdi. O tekrar İtalya'ya dönmeden önce buluşup buz hokeyi ve bowling oynadık. :)

 



Yedik, içtik, doyduk, kalktık köşemizde geçen haftalarda ben:
-Evde başlattığım keyif, acılı sosu görünce son buldu.
-Bilen bilir, 1 litrelik ice teayi bardaksız içiyorum. :) BİM'den de alışveriş yapmaya bayırım. Bu hafta ki keşfim WAFFLE!
-Kahramanmaraş'tan gelen aile dostlarımız bize bu güzel yeşil şeylerden getirmişler. :)
-Ve bu fotoğrafa iyi bakın. Çünkü ben yaptım!




 Biraz gündemden bahsedecek olursam:
-Bu hafta Sneijder Galatasaray'a transfer oldu. Gerçekleşmesi beklenen bir transferdi. Sneijder'in transferinin gerçekleşmesiyle ortalık bayram havasına döndü. Bu da benim capsim.
-Kim kimi kesmiş, kim kimi kaçırmış, hangi araba kaymış nereye toslamış gibi haberlerden bıktığım için çok sık haber seyretmiyorum. Yoksa izlediklerimden dolayı paranoyak olacağım. Yalnız bir kanalın haberlerinizi izlerken sıkılmıyordum; Kanal D. Mehmet Ali Birand, güler yüzlülüğü, yorumları ve gaflarıyla o sıkıcı haberleri bize en iyi şekilde sunuyordu. 17 Ocak akşamı bu tatlı adam hayata gözlerini yumdu. Ardından "deprem dede"yi kaybettik. Yani gündem bu yönden oldukça üzücüydü.
-Obama bu hafta ikinci kez yemin ederek dört yıllık ikinci dönemine başladı. Törende Beyonce ABD milli marşını okudu.

Gidilecek yerler listeme bir yenisini daha ekledim: İtalya, Vernezza!




 Çektiğim fotoğraflara yer vereyim birazda.
-Geceleri erkenden uyumak tarihe karışınca ışıklar sönük, bilgisayardan bi' şeylerle uğraşıyorum. Ekranda mavi bir tema dururken ellerimde böyle gözükünce hemen anı yakaladım ve sonra efektleriyle oynadım. Üsteki oynanmış hali, alttaki orijinal.
-Kızlarla bu hafta yemek ve sohbet keyfi yaptık. Bu da diz dize katalitik önünde çektiğimiz keyif fotoğrafımız.
-Mudo'nun kıyafetlerini geçtim ev dekorasyonu bölümüne de bayılıyorum. Bu fotoğraf makinası görüntülü şey aslında bir kumbara!
-Parmağımı düzleştiricimin arasına sıkıştırdım, kan topladı. Parmağımda iki küçük benim varmış gibi oldu. :)

Bi' simit sarayının zemini bu da. Gazetede ki köşe yazılarından oluşmuş bir zemin. Halı inceleme devrini tarihe karışıyor, otururken yazıları okuyorsunuz. :)

REKLAMLAR! Kuaförümden aldığım Türkan Şoray baskılı 2013 takvimi.

Geçen günlerde bi' yemeğe davetliydik. Uzun süredir saçlarımı ya kıvırcık ya da düz model kullanıyorum. Bi' değişiklik yapıp Lane Del Rey modelini kullanayım bu sefer dedim. Çokta başarılı oldu. Bu saç modelinden daha önce bu postta bahsetmiştim.

Gece de böyle eğlendik işte. :)

Bu hafta bir de tam istediğim gibi olmasa da kendime bu güzel çantayı aldım.

Uzun zamandır izlemeyi ertelediğim bir diziye başladım: HOW I MET YOUR MOTHER. 
Tavsiye ederim. :)

Benden bu kadar. Haftaya görüşürüz. :)
X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder