5 Şubat 2013 Salı

Celine Boston Çanta




Bilen bilir, ben markalarla çok içli dışlı değilim. Fakat böyle bi' çanta modeli bulunca hemen markasına baktım ki: Celine!
Öğrenci olunca çantanın markası ve şıklığından çok sizi ilgilendiren kısmı "Defterlerim sığar mı?" kısmı oluyor. :) O yüzden çanta modasıyla da alakalı pek bir bilgim yok. Ama bu öyle bir model ki hem şık hem modern hem defterini taşır hem de her şeye uyar. BA-YIL-DIM!
Yalnız öyle bir markanın çantasından bahsediyoruz ki defter taşımak için alınacak bir fiyatta değil. :)
Hadi şimdi renklerini, desenlilerini ve mini boy boston çanta modellerini inceleyelim.


Benim tercihim siyahtan yana ama diğerlerine de bayıldım.

Bunlar desenli ve zımbalı modelleri....


İşte yaz seçenekleri de bunlar. :) Rengârenk!

Bunlar da "Biraz renk katalımda." modelleri. :)




Kahverengi, gri, bej seçenekleri...





Minicik minicik Boston'lar. :)

İşte Celine'in Boston çanta modeli ve seçenekleri bunlar. Siz de benim gibi "İşimi gören bi' çanta olsun ama şıkta olsun."culardansınız kesinlikle bu model favoriniz olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder