4 Şubat 2013 Pazartesi

Geçen Hafta Ben






Cam şişe suyla ilk karşılaşmamız tam susuzluğuma denk geldi. O yüzden onu yeterince sevemedim. 

Günde en az bir kere midye krizim tutuyor. Bu hafta çok fazla midye yedim.

Uzun zamandır aklımda olan bi' şeydi krep yapmak. Bi' sabah uyanıp denedim. Bu benim ilk krep deneyimim. Harika oldu. Nam nam nam yedik. 

Bunlar da hediye rimellerim. Henüz bana ulaşmasa da. :)

İnstagram'da ana sayfamı gezerken bi' süprizle karşılaştım. :) Ha bu arada instagram hesabım: bbettyboop

 Tumblr'dan da bu güzel listeleri buldum. Dinlenecekler ve izlenecekler listesi. Belki işinize yarar. 

Geçen hafta Project X'i izledim. Eğlenceli bir ergen partisi filmi. Kafa dağıtmak istiyorsanız izleyebilirsiniz.
Geçen hafta izlediğim filmlerden biri de Dear John. ABD ordusunda asker bir çocuk, vakıflara bağış yapan, ailesinin maddi durumu yerinde öğrenci bi' kız. John babasının yanına geldiği tatilinde kızla tanışıyor ve birbirlerine aşık oluyorlar. John göreve tekrar döndüğünde mektuplaşarak ilişkilerine devam ediyorlar. Ve kız-kızın adını unuttum ben ya :)- bir gün John'ı kendince haklı sebeplerden terk ediyor. Yıllar sonra tekrar görüşmeye başlıyorlar. 
Oyuncuların fiziksel güzelliğine kalsa yine izlenebilir. Yalnız filmde saçma sapan yerler de var. Afganistan'da Türkçe konuşan adam gibi. :) "Aman buraya da laf atmadan geçmeyelim." çabası var yani. Film Amerikan askerlerini yücelttiği için Amerika'da çok seviliyormuş.

Güzel bir hafta bizi bekliyordur umarım. :)
Haftaya görüşürüz.
X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder