24 Mayıs 2013 Cuma

YENİ MODEL ASKILI T-SHİRT VE BÜSTİYER MODASI

Geçen yaz sonlarında dikkatimi çekmeye başlayan bu kol altı oyuklu askılı t-shirt modelleri bu yazın favorisi olacak gibi.
Aslında şimdiden festivallerde giyilmeye başlanabilir. Hazır bahar ayının sonlarındayken üzerine oduncu gömleği veya kot gömlekle, altına ise tayt, kesik şort veya yırtık kot pantolonlarla harika kombinler yapabilirsiniz. Yağmurlu ilkbahar aylarında ayakkabı tercihiniz botlardan yana olsun.
"E t-shirt tamam da içine ne giyeceğiz?" derseniz tabiki askılı atlet demeyeceğim. Bu asi ve cool görüntüyü bozmamak gerek. Cevabım "BÜSTİYER!" olacak. Eğer tercihinizi büstiyerden yana kullanırsanız oyuğun bel kısmına doğru olan bölüm yani büstiyerin altında kalan kısım boş kalacak, beliniz görünecek ve ben bu görüntüye bayılıyorum! 
Bu model askılı t-shirtlere en son LittleBig mağazasında rastladım, üstelik bol çeşitli ve büstiyerler de orada mevcut. Bana kalırsa evde bu tarza uygun yarım ya da uzun kollu t-shirtünüz varsa kollarını keserek böyle bi' t-shirtü dolabınıza kazandırabilirsiniz.
Bi' kaç fotoğraf daha ekleyerek yazımın sonuna geliyorum. Başka kombinler bulursam ekleyeceğim.
x






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder