30 Haziran 2013 Pazar

YIRTMAÇLI UZUN ETEK MODASI



Geçen yıl yırtmaçlı etek veya elbise modeli bulmak için o kadar çok mağaza gezdim ki anlatamam. Sonunda bu yıl bütün mağazalara geldi. Geçen yıl Batik mağazasında zar zor bir tane bulmuştum o da hiç yakışmadı. Diktirmek istedim ama bu konuda biraz hazırcıyım sanırım diktirmedim de. Kış sezonunda Koton mağazında yerini alan yırtmaçlı uzun etek üzerime cuk diye oturunca hemen siyahından aldım. Mavisi de vardı daha sonra gri renginden de getirdiler. Yaz sezonunda mağazalarda desenleri ve renkleri çoğalan uzun yırtmaçlı etekler o kadar rahat ve o kadar şık ki kombinlediğiniz ayakkabıya ya da üstüne giydiğiniz şeye göre spor ya da klasik olarak da kullanabiliyorsunuz.
Bana normalde uzun etek hiç yakışmaz ve boyumu kısa gösterir ama bu etekler bir harika! :) Ve tabiki ilk kez Rihanna'da görüp bayılmıştım.
Üzerine ne giyeceğiniz konusunda bi' kaç tavsiyem var. Kısa tshirtlerle, uzun spor tshirtlerle, büstiyerlerle veya etek içine koyacağınız tshirtlerle harika kombinler oluyor. Ayakkabı olarak da converse, dolgu topuk ayakkabılar, sandaletler, babetler hepsi uyuyor. Şimdi bir kaç model bakma zamanı.








İşte bunlar bir kaç ilham modeli. Rahat ve şık olmak için dolabınızda yerini alması gereken bir parça.
Tükenmeden alın. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder